Cele mai frecvente greseli SEO de care nu ai cum sa scapi la inceput de drum

Si in SEO, ca si in oricare alt domeniu, greselile se platesc, insa nu prea ai cum sa le eviti la inceput. Fie pentru ca nu s-a studiat corect problema de optimizare, fie pentru ca nu s-a inteles exact ce e de facut, erorile de SEO apar si sunt de multe ori trecute cu vederea daca sunt remediate in timp util. Daca insa persista si nu le sesizeaza nimeni, atunci cel care are de suferit e doar website-ul, si, evident, profitul sau vanzarile.

O prima eroare pe care mai toti administratorii de website-uri o fac la inceput de optimizare seo este sa nu se gandeasca la ce cuvinte cheie s-ar potrivi foarte bine si ar aduce trafic pe site. E bine sa va intrebati ce fel de cuvinte cheie trebuie sa caute cineva ca sa ajunga la paginile dvs. si la continut, ce autoritate, concurenta au, le-a folosit si concurenta. Cand le-ati gasit si le-ati studiat aceste caracteristici trebuie sa fie raspandite pe toate paginile website-ului si sa faca referire doar la site si la tematica lui. Multi proprietari de website, pe langa faptul ca nu intocmesc liste de cuvinte cheie bine targetate, nu folosesc nici tactici seo de prima mana, cum ar fi cele descrise pe http://dexterseo.ro/, preferand sa faca optimizari dupa ureche sau sa apeleze la firme de optimizare seo in care au incredere si care si ele pot sa mai greseasca.

Foarte important pentru optimizare SEO fara erori de optimizare este ca adminii sa creeze programe de update si de adaugare de continut fresh pe site. Daca se va posta fara o regularitate minima, atunci roboteii Google care cerceteaza site-urile in cautare de continut nou nu vor mai reveni pe site. Page Rank-ul va creste daca tot timpul postati ceva nou, la fel si numarul de utilizatori care va viziteaza site-ul. Erori de optimizare SEO apar si la nivel de meta tag-uri si tag-uri, titlurile de pagini, tag-urile sunt puse aiurea, nu prea au legatura cu continuturile, fotografiile nu sunt optimizate sau sunt optimizate gresit, cuvintele cheie nu sunt integrate si in titluri, si in continut. Nu un ultimul rand, un sitemap construit fara nicio noima nu are cum sa va aduca trafic si utilizatori, optimizarea seo fiind nula. Utilizatorii pleaca imediat daca nu gasesc rapid continutul relevant pe care-l cauta, algoritmii Google nu pot sa dea o valoare absoluta site-ului pentru ca nu se descurca in interiorul lui si cu cititul paginilor.

Indexarea in motoarele de cautare este imposibila daca structura website-ului este haotica, toata munca depusa cu optimizarea seo cu cuvintele cheie si cu tag-urile fiind in zadar…

No comments:

Post a Comment