Revistele copilariei

Ah, cate reviste erau in tineretea mea pe tarabe! Nu stiam care sa mi-o cumpar mai repede. Asa ca in fiecare luna, imi cumparam o alta revista. Si le citeam dintr-o singura privire. Sorbeam fiecare articol, ma uitam la fiecare poza, si ma visam in locul acelor vedete.
 
Nu saream peste nici un articol, fiindca toate mi se pareau interesante si ma fascinau. Mai mult decat atata, fiecare revista din aceasta avea la mijloc doua postere. Nici nu are rost sa mentionez faptul ca toata camera mea si a fratelui meu, era plina de postere. Pana si pe birou mi-am lipit postere. Mama era terminata. Nicicum nu ne putea convinge sa le aruncam. Era chiar perioada aia de maxima nebunie, cu trupe noi romanesti, muzica buna, nebunie ce mai. Si stiu ca erau reviste destinate, strict fetelor, si altele baietilor. In cele adresate fetelor imi facea deosebita placere sa citesc troate sfaturile legate de sex si relatiile cu baietii. Oricum nu aveam experienta in din astea, dar macar aveam sa le tin minte pe viitor.
    
Azi nu-mi mai cumpar reviste din astea. Acum merg pe reviste dedicate femeilor si mamicilor. Si e frumos, ca mai gasesti si cate un cadou frumos in revistele de genul acesta. Acuma ceva vreme mi-am cumparat o revista din asta, si am gasit o poseta. Si mi-a placut mult.

No comments:

Post a Comment