Cuplu fericit?

Fiecare dintre noi isi aminteste inceputul relatiei cu partenerul. Eu imi amintesc clipa in care ne-am vazut prima oara. Imi amintesc ca la inceput puteam vorbi despre orice, si rareori ne certam. Insa pe masura ce incepeam sa ne cunoastem mai bine, incepeau si ciondanelile, fiindca nu le pot numi certuri. Asa ca am ajuns la concluzia ca poti sa modelezi persoana de langa tine dupa placul tau, insa doar daca esti la inceputul relatiei. Daca vrei sa faci asta dupa ani de zile, nu vei reusi.
 
Imi amintesc ca al meu era o persoana super geloasa. Asa ca prin farmecul pe care doar femeile in au :), l-am facut sa inteleaga ca nu e ok ce face. Si daca vrea ca noi doi sa fim un cuplu, trebuie sa fie mai temperat. E ok sa fii gelos intr-o relatie. Dar o gelozie mica, cumpatata, atat cat sa stii ca persoana de langa tine te iubeste. Asa ca dupa mai multe discutii a inteles ce voiam sa-i spun. Asta si dupa ce i-am demonstrat ca nu e el singurul om de pe Terra, si ca pot gasi si un alt partener mai cumpatat in ale geloziei. Apoi urmeaza perioada in care va mutati impreuna. Asta e cea mai grea perioada. Dupa mine e testul de rezistenta, e un test al compatibilitatii. E foarte greu sa stii ca la tine acasa, aveai tabieturile tale, si aici poate trebuie sa ti le schimbi. Eu acasa imi puneam hainele la locul lor mereu, imi aranjam patul de fiecare data. El insa era fix pe dos. Asa ca multa vreme ma simteam incoltita, nu stiam cum sa-i spun ca nu e ok ce face, fara sa ne certam. Si o perioada nu i-am spus nimic. Pana m-am saturat. Atunci l-am luat frumos la o discutie si i-am spus ca fiecare trebuie sa aiba lucrurile lui puse la locurile lor. Spre surprinderea mea a inteles. In timp am rezolvat toate aceste probleme care tinea de intimitatea fiecaruia dintre noi, si am ajuns sa ne cunoastem obiceiurile. Acum imi place sa stiu ca mereu ma ajuta la orice chestie, iar mie imi place sa il ajut la randul meu.
 
Asa ca daca vreti o relatie fericita, trebuie sa stiti sa lasati de la voi cand e cazul. Iar daca totusi se ajunge la cearta, nu ajuta la nimic sa fii orgolios. E important sa stii sa iti cer scuze. Recunosc ca aici eu mai am de lucrat, fiindca  nu prea imi cer scuze, nici daca am gresit eu in fata lui.

No comments:

Post a Comment