Povestea ei

Povestea ei, a inceput in urma cu ceva vreme, cand am aflat ca sunt insarcinata prima oara. Mai exact in septembrie 2009. Eram atat de coplesiti si eu si sotul meu, incat nu stiam cum sa reactionam. Apoi ne-am privit in ochi, si am stiut ca viata noastra se va schimba in bine.
 
Cand am vazut prima oara la ecograf acel punctulet, nu am avut nici o reactie, insa de la luna la luna, imi dadeam seama ca punctuletul acela, creste si va deveni, o parte din mine. Asa au trecut cele 9 luni de sarcina, fara prea mari probleme, si am adus-o in sfarsit pe lume pe fiica noastra, un ingersah. Cand am vazut-o prima oara, am inceput sa plang, de emotie, de bucurie de...de fericire. Am stat in spital o saptamana, in care asistentele m-au invat cum sa o schimb, cum sa o alaptez, cum sa o imbrac. Desi eram nerăbdătoare sa ajung acasa cu pitica noastra, aveam o gramada de griji. Oare ma descurc fara asistente, oare voi fi o mama buna? Oare, oare oare.... Si m-am descurcat, mai bine decat as fi crezut.
 
Uite ca din nou, ne astepata acest pas, o noua nastere, un nou inceput de viata, alaturi de cel mai nou membru al familiei, pe care il asteptam cu nerabdare. Acum nu mai am aceleasi temeri, ci sunt altele. Sunt curioasa sa vad cum o va accepta cea mare, pe noua membra a familiei. Mai e atat de putin...

No comments:

Post a Comment