Dragostea de mama

Daca esti mama cu siguranta te vei gasi in urmatoarele randuri. Sunt mama unei minunate copile, pline de viata. De fiecare data ii multumesc lui Dumnezeu pentru aceasta minune care ne-a transformat viata, o minune pentru care mi-as da viata in orice clipa.
 
In aceste momente, o inteleg pe mama, inteleg motivul pentru care statea treaza cand mergeam in club. Inteleg fiecare lacrima varsata pentru mine, si fiecare stare de spirit pe care i-am provocat-o prin atitudinea mea. Ma uit la copilul meu si vad in ochii ei, atat de multa iubire catre mine incat simt ca ma sufoc. Iar eu la randul meu, simt ca o iubesc mai presus de orice. Daca mi-ar cere maine sa ii dau inima mea, i-as da-o fara nici un pic de regret. Pentru ea traiesc, pentru ea, simt ca am un scop in viata. Nu am sa inteleg niciodata acele familii, care traiesc o viata fara de cusur, insa aleg sa traiasca singuri fara copii. Pesemne ca nu stiu ce inseama un zambet de copil, un zambet gingas, curat, care sa te faca sa plangi de bucurie. Daca mi-ar sta in puteri as creste toti copilasii orfani, fiindca nu pot sa pricep ce fel de mama isi abandoneaza copilul, sau mai rau, il omoara. E inimaginabil asa ceva! Nu pot sa imi imaginez cum as reactiona daca din intamplare mi-as pierde copilul. As fi disperata, devastata, si ...Oricum ar fi tragic. De aceea prefer sa nu ma gandesc niciodata la lucruri negative in ceea ce o priveste pe micuta mea bombonica.
 
Pentru mine, ea este un dar divin, o binecuvantare, si o adevarata bucurie. Ma face sa ma simt implinita si sa simt ca am cu adevarat un motiv pentru care sa traiesc.

No comments:

Post a Comment