curiozitati ma lovesc

Cele mai multe nedumeriri/ curiozitati ma lovesc in ziua de duminica.
Ziua de azi nu face exceptie. Asadar…ma intreb, in ordinea importantei:

1. Oare cum se manifesta criza barbatului ajuns la 30 de ani? Se manifesta sau nu? E intarziata? Adica asa, pe la 32- 33? Poate fi depasita? Ca despre criza a femeii nu vreau sa intru in detalii…e rea de tot…

2. Cum sa fac sa ajung si eu un week-end la mare? Macar o zi de plaja sa am…

3. Oare ce se mai intampla cu statuia lui Carol din fata Palatului Regal? Nu am mai vazut nimic despre ea si nici nu stiu daca s-a luat vreo decizie…..Si as vrea, totusi, sa stiu daca ramane acolo.

4. Oare am sa fiu vreodata capabila sa am masina mea? Incep sa-mi revizuiesc atitudinea si mi se deschide, incet, dar sigur, cheful de independenta….

Cam atat….sper sa-mi clarific nedumeririle si curiozitatile….

No comments:

Post a Comment