Sariti lumeeee!!!

Mini concediul meu a luat sfarsit, asa ca azi m-am prezentat frumusel la birou. Aveam un chef… de ma durea. :D Degeaba am incercat eu sa imi ocup timpul, sa fac ceva constructiv, sa ceva acolo… ma durea de mai aveam un pic si incepeam sa plang.  Bai si cum stateam eu asa si ma spanzuram cu firul de la casti de plictiseala si raspundeam la intrebari stupide de genul: “Da` ce ai? Ai patit ceva? Ti-e bine? Vrei ceva? Ce faci?” am descoperit ca nu mai ai loc de psihologi dom`ne. In fiecare animal biped zace un pui de psiholog care iese la lumina fix cand iti e lumea mai draga.

Spre exemplu: vi s-a intamplat vreodata sa fiti apatici dintr-un motiv de cacat, gen nu ati dormit suficient sau nu aveti chef de nimic pur si simplu? La toti ni s-a intamplat asta macar o data. Eh, exact atunci vine psihologul de servici si iti spune el cam ce ar trebui sa faci ca sa iesi din starea respectiva. Asta dupa ce ti-a spus si cauzele pentru care te afli in respectiva stare. Amice, da` te-a intrebat cineva? Ti-am cerut eu sfatul? Nu. Pai si atunci? Dute in drumul tau si lasa-ma.

Sau: te afli la o masa cu mai multe tipe, ca deh te-a pocnit pe tine proasta inspiratie sa iesi cu fetele. Dupa ce te asezi si comanzi, aproape instantaneu una din ele a patit ceva cu prietenul si celelalte sar cu sfaturi. “Fata,nu e bine asa pentru ca inseamna ca…” sau “Clar va crede ca …” Bai zici ca este o intalnire a telepaticilor. Fac ele analize, trag concluzii, iti spun ce sa faci si iti dau si deznodamantul: “Sigur se va intampla asa daca faci ce ti-am spus.” Aoleu! Pai bine bre Za Omida Mothers ia sa vedem cat de talentate sunteti. Ce exprima fata mea? “Ca esti de acord cu noi dar mai vrei sa adaugi ceva?” Nu. Ma minunez doar de cat de proaste sunteti.

Te trezesti tu intr-o zi cu chef sa te imbraci in negru complet, te urci in masina si dai muzica tare. (de preferat un hip hop “spurcat” sa un rock “dracesc”) Si te intalnesti cu X din intamplare. “Aoleu, dar ce e cu tine? Stii ca un asemenea volum iti dauneaza. Iar versurile… ah versurile sunt de-a dreptul vulgare. Inseamna ca….” Nu prietene, inseamna ca asa mi s-a sculat mie astazi.

Si cei care imi plac mie maxim: Ai un aer ingandurat si dai peste ei. “Ia zi, ce s-a intamplat. Hai povesteste-mi ca sa te eliberezi” Aaaaaaaaa!!!! Bai esti prost?! Daca am ceva si cred ca tu ai putea sa ma ajuti iti spun eu din proprie initiativa nu ca sa ma eliberez. Frate comunicarea asta le rezolva pe toate. Nu mai pot cu o comunicare. Sa vorbim. Sa fim deschisi. Sa let it all out. Sa face asa un cerc flower power si sa ne tinem de manuta. Sa vezi cum dispar problemele.

Data viitoare cand imi mai spune vreunul neintrebat: “Hai povesteste-mi” ii dau un cap in gura si am terminat povestea. E plin de psihologi. Plin!

No comments:

Post a Comment