Ce avem noi aici?

Frate zici ca sunt in zona crepusculara. Astazi desi am jurat ca plec la timp de la munca, evident ca am stat o ora peste. Plec eu intr-un final si dau de toata aglomeratia din lume. Bai, toata! Eh, ajung cu chiu cu vai acasa. Fumez o tigara, ma mai invart un pic si zic, hai sa fac un dus. Intru in baie si… surpriza! Ce avem noi aici?

Totul era daramat. Suportul de periute, sampoanele, demachiantul… tot. Bai ce pula mea e asta? Cand imi arunc ochii pe geam ce sa vezi… un porumbel. Inchid geamul pentru ca era cu spatele (pesemne ca admira privelistea) si il inchid in afara. Ma asteptam sa zboare. Ei bine nu. Pasaroiul se intoarce si incepe sa scoate niste sunete ciudate si sa se izbeasca de geam. Bai esti prost?! Zic, hai sa vezi ca mai e unul inauntru de se agita asta asa. Inchid usa si da-i si cauta. Nimic. Asta se tot agita pe la geam. Isi lua avant si se infigea cu pieptul in geam scotand aceleasi sunete sinistre. Ma uit mai bine si vad ca defapt nu e porumbel. Dracu stie ce natie o fi fost. Bai si se imfoia si se uita asa urat la mine. Gizaz!

Am iesit. Cat sa stea el acolo? Cat?! Se pilctiseste si pleaca. Ma mai invat un pic si intru iar. Zburatorul era prezent. La fel de nervos. Pun mana pe una bucata mop deschid usor geamul si ii tuflesc una cu arma din dotare. Apoi inchid geamul victorioasa. Cand sa ies aud iar: poc! Cred ca il enervasem ca se agita maxim. Vroiam sa fac o gluma de cacat si sa deschid geamul fix cand isi lua avant. Cred ca se fleocea de usa. :D  Insa m-am gandit ca nu il mai dau afara daca apuca sa intre. Zic, frate asta trebuie pozat. Evident ca nu mai aveam baterii in aparat iar camera de la telefon nu mai functioneaza. Caut niste baterii, imi rup o unghie incercand sa le pun si ma postez in usa de la baie. Pasari-lati-lungila asta tot la geam. Dupa 2-3 blitzuri in freza s-a speriat si s-a potolit. Evident ca pozele au iesit ca dracu pentru ca lumina batea din spatele animalului si in baie era intunecat.

Sper sa fi plecat ca nu se mai aude nimic si nici nu il mai vad. Dar geamul tot nu il deschid. La cat de urat se uita la mine cred ca ma pandeste. Clar am intrat in zona crepusculara.

No comments:

Post a Comment