Record mondial la flotari

Un jandarm din Cluj, in varsta de 37 de ani, a doborat recordul mondial la flotari pe dosul palmelor. Adrian Petre a facut exact 631 de flotari in 15 minute, declara MediaFax. Tanarul este subofiter la Inspectoratul de Jandarmi Judetean “Alexandru Vaida Voevod” din Cluj. In cadrul evenimentului desfasurat la un mall din oras, Adrian a batut recordul mondial reusind sa-l doboare pe britanicul Paddy Doyle, care in data de 8 noiembrie 2007 a facut 627 de flotari.
Adrian Petre a declarat: ,,pentru mine a fost o zi istorica si am reusit doborarea recordului mondial la flotari pe dosul palmelor – 631 de flotari in 15 minute. A fost foarte greu, mai greu decat ma asteptam, mi-am facut inainte un program de executare a flotarilor, in minutul 12 a fost cel mai greu, pentru ca atunci am simtit ca mi-a obosit corpul. Am avut doua praguri de-a lungul executarii flotarilor, stiam ca voi dobori recodrul dupa primele cinci minute, dar nu stiam cu cate flotari”. Petre a mai adaugat ca s-a antrenat cu patru luni inainte de aceasta victorie.
Inregistrarea care a fost facuta pe parcursul celor 15 minute urmeaza sa fie trimisa la Guiness World Record pentru omologare.

No comments:

Post a Comment