Eficienta campaniilor de creare a reclamelor online

Anterior se credea ca publicitatea contextuala in zona de promovare online reprezenta cea mai buna actiune de urmat, din moment ce fiecare companie se implica in procesul de branding, astfel incat cei care sunt angajati se rezuma la reclame bazate pe text. Acest lucru este de asa natura, deoarece acestea pot fi usor de oferit publicului. Dar, ceea ce am fost invatati cu timpul, este ca reclamele care utilizeaza elemente grafice sau imagini au tendinta de a obtine un raspuns mai bun din partea publicului, decat in comparatie cu anunturile bazate doar pe text. Cele mai multe dintre intreprinderile mici au aceasta conceptie gresita ca doar anunturile text pot fi cele mai bune in promovare.

Exista campanii in care se definesc anumite cuvinte cheie si apoi definesc regiunile, cum ar fi portalurile de anunturi Maramures, precum si alte detalii demografice. Acest lucru are loc dupa ce s-au urmarit cuvintele cheie date si datele demografice care se potrivesc cu cuvintele cheie afisate pe anunturile ce urmeaza a fi promovate. Nu exista nicio indoiala ca o imagine eficienta poate spune mai multe chair decat o mie de cuvinte. Odata cu aceasta, stim de asemenea ca a ne aminti o imagine este mai usor decat sa ne amintim cuvintele anuntului. Deci, un mesaj in care este o inclusa imagine pe langa un text mai descriptiv sau doar cateva cuvinte, are sanse mai mari de a obtine succesul scontat, deoarece modul in care se poate transmite un anunt cu imagine nu il poate transmite unul bazat doar pe text. Se presupune ca nu exista o explicatie foarte complexa, aceasta de obicei fiind ca o imagine pe care o putem intelege poate explica cu usurinta mesajul transmis. Astfel ca, prin utilizarea de combinatii potrivite de nuante, stil, dimensiune si alte componente, puteti crea un model de mesaj vizual foarte frumos.

No comments:

Post a Comment