Londra, o lectie de viata

Londra nu a fost niciodata o destinatie de vacanta pe care mi-am dorit-o. Mi se parea ca e un oras mohorat, cu o vreme neprietenoasa si cu oameni asemenea vremii, de aceea nici nu am raspuns afirmativ invitatiei unei prietene de a merge cateva zile acolo. I-am spus ca ma gandesc si ca as merge doar daca gasim o oferta buna, insa in mintea mea raspunsul era mai mult negativ decat pozitiv. Intr-o zi insa, prietena mea ma suna si imi spune ca a gasit. pe www.sobisturism.ro, o oferta de City Break Londra pe care nu am cum sa o refuz. S-a rugat atat de mult de mine si m-a asigurat cu atat de multe argumente ca imi va placea acest oras, incat nu am putut sa refuz. Am spus da, mai ales ca m-am gandit ca o astfel de experienta nu are de ce sa imi strice, dimpotriva.

Am plecat insa destul de sceptica si ma tot gandeam ce vom face daca va ploua in toate zilele in care vom fi acolo. Dar se pare ca am avut noroc, pentru ca nu a plouat in nicio zi; vremea a fost prietenoasa, la fel si oamenii pe care i-am intalnit acolo. In plus, de cand am pasit pe taram londonez, m-am indragostit de acel oras. Arhitectura orasului este deosebita, iar parcurile lor mari si bine ingrijite mi-au taiat rasuflarea. Am vizitat toate obiectivele importante, despre care citisem doar in carti - Turnul Londrei, cea mai veche constructie din Londra, Westminster Abbey, una dintre cele mai cunoscute biserici din lume, Palatul Buckingham, unde am asistat la schimbarea garzilor, am fost in Trafalgar Square, am vazut Tower Bridge si British Museum, unul dintre cele mai importante din lume si bineinteles ca nu am ratat nici Catedrala Saint Paul sau Muzeul de Ceara. Mancarea mi-a placut foarte mult, desi e cam grasa si plina de calorii, dar carui gurmand nu ii plac caloriile. Micul dejun englezesc si budinca si pestele pane, servite cu cartofi prajiti mi-au placut la nebunie.

Dupa aceasta experienta mi-am dat seama cat de gresit este sa ai diferite conceptii despre ceva, fara sa fi vazut/testat/cunoscut acel ceva, asa ca acest city break nu a fost numai atat, ci a fost si o lectie de viata.

No comments:

Post a Comment