Arborele genealogic

Familia mea e numeroasa. Foarte numeroasa. In urmatoarele randuri am sa va explic cat e de mare si cat de des ne intalnim. Mama cu tata sunt din acelasi sat. Fiecare dintre ei, provine dintr-o familie numeroasa. Asa ca am sa o iau pe rand. Mama mai are inca 4 frati. Doua surori si doi frati. Sora cea mare a mamei are 3 copii doua fete si un baiat : F., T. S. Acestia la randul lor au copii lor, prin urmare: F, este tata cea mare si are doua fete, T. este baiatul cel mijlociu si are doi copii, o fetita si un baiat, iar S este mijlocia si are si ea doi copii, o fata si un baiat. Sora mica a mamei, are si ea doi copii, o fata si un baiat. Fata are la randul ei, o fata, iar baiatul are si el o fetita si inca una pe drum. Fratele mare al mamei, are doar o fata de 18 ani, iar fratele mic, nu are inca nici un copil. Astea sunt rudele din partea mamei.       
Tata are inca 6 frati. Sa-i luam pe rand. Tata are doi copii, pe mine si pe fratele meu, I. Fratele mijlociu are doi copii, o fata si un baiat. La randul lor acestia au si ei copii, mici inca. Inca un frate de-a lui tata, are 4 fete, ele inca nu au nici un copil. Fratele mic, al tatei, are doi copii, o fata si un baiat, fata are un copil. Sora cea mare, a tatei, are 3 copii. Unul dintre ei, a murit din pacate recent, fata cea mare are si ea doi copii, iar mezinul inca nu are copii. Sora mijlocie a tatei, are o fata, care anul viitor se va casatori. Si ultima dintre surorile tatei are o fata, iar ea la randul ei are 3 fete.

Dupa cum puteti vedea, familia mea e numeroasa. Ne intalnim destul de rar, asa cum e de asteptat: la nunti la inmormantari, si la vreun botez. Ceea ce mi s-a parut ciudat, a fost ca o sora de-a mamei este casatorita cu un frate de-al tatei. :)))) Deci suntem rude de doua ori:))). Dintre toti astia, bunica e cea mai fericita, fiindca deja are o gramada de stranepoti. Bunica din partea mamei, ca din partea tatalui nu mai am bunici. Voi, cum stati cu arborele genealogic?

No comments:

Post a Comment