23 de secunde

Secunda 1, te-am vazut cum priveai timid dansul candid al frunzelor ruginite,
fascinat de felul in care vantul le dadea puterea de a zbura firav.
Secunda 2, te-ai intors si m-ai zarit cum te priveam insistent.
Secunda 3, privirile noastre s-au indragostit instantaneu si timpul s-a oprit in loc
pentru ca ele sa-si transmita emotie sincera, din suflet.
Secunda 4, ai facut primul pas spre mine, incet, nesigur.
Secunda 5, eu i-am facut pe urmatorii pana am ajuns in fata ta.
Secunda 6, privirile noastre faceau dragoste deja, noi ne lasam acum sufletele
sa se cunoasca.
Secunda 7, m-ai luat de mana si am alergat pana la Carul Mare.
Secunda 8, le-am inconjurat cu iubire de 3 ori si am coborat inapoi pe pamant.
Secunda 9, am mers la mare si pescarusii ne-au invatat sa zburam.
Secunda 10, am devenit infinit.
Secunda 11, mi-ai spus ca ma iubesti exact atunci cand eu am soptit timid ,, te...”.
Secunda 12, am cules impreuna stele de mare de pe plaja si tu mi-ai facut un lant
in care ai pus timpul si niste scoici sparte.
Secunda 13, am inotat pana la Marea Moarta si pentru o clipa am umplut-o de viata
prin iubirea noastra.
Secunda 14, m-ai dus la concertul lui Bach din secolul XVII si am ras amandoi
de parul lui, dar am plans cand am auzit primul acord sublim la pian.
Secunda 15, am cumparat pizza si mancat pe o banca, in parc, in ploaie. Atunci mi-ai
spus pentru prima oara ca ochii mei sunt la fel ca lacrimile ingerilor.
Secunda 16, m-am izbit de un om si m-am lovit in interior, drept la inima. M-ai
luat imediat de mana si mi-ai spus cu voce calda ca rautatea si invidia nu pot
rani o inima care se hraneste cu sentimente adevarate. Mi-ai dat sa beau iubire in loc
de paracetamol sau morfina.
Secunda 17, am pescuit cuvinte si le-am pus pe toate la un loc, creand astfel un pui de om.
Secunda 18, ne uitam incontinuu la minunea din fata noastra.
Secunda 19, nu stiam de cata iubire are nevoie pruncul, noi eram cat pe ce sa-l sufocam cu ea.
Secunda 20, eram doi acum, eu cu tine, un intreg, si miracolul care s-a nascut din sufletul nostru.
Secunda 21, am mers cu totii la munte si am strans bucurie din ochii unei caprioare.
Secunda 22, eram centrul Universului.
Secunda 23, iubeam. Pur, frumos, firesc, sincer.

No comments:

Post a Comment