In aceasta lume competitiva in care traim astazi angajatorii inclina sa gasesca oameni care sa contribuie la cresterea companiei si nu la blocarea productivitatii. Prin urmare, cei mai multi angajatori cauta oameni care sa fie inzestrati cu cele mai dorite abilitati pentru un job, astfel incat acestia sa fie pe masura asteptarilor si necesitatilor acelor companii. Asadar pentru cei care vor sa obtina slujbele la care au visat este important sa stie ce fel de calitati cheie cauta majoritatea companiilor angajatoare.
Iata o lista a celor mai cautate atribute ale unui aplicant pentru a reusi sa obtina si sa pastreze un job bine platit:
1. Abilitatea de a cauta un loc de munca
Aplicantul ar trebui sa posede calitatea de a face cercetari,si nu pentru ca ar vrea sa se angajeze intr-o companie care se ocupa cu asa ceva, ci pentru a putea sa afle lucruri simple legate de activitatea pe care vrea sa o practice si sa se perfectioneze.
2. Gandirea logica
Cei mai multi dintre angajatori au nevoie de oameni capabili sa vina cu solutii eficace si cu idei bune privind propuneri de afaceri sau noi activitati.
3. Sa aiba cunostinte in domeniul tehnologiei
Luand in considerare evolutia care a avut loc in domeniul tehnologiei majoritatea job-urilor necesita oameni care stiu sa manevreze un computer sau au cunostinte in a folosi diferite instrumente si echipamente dintr-un birou. In general nu se cere ca viitorii angajati sa fie calificati in vreun fel in acest sens. Simplul fapt ca aplicantul stie sa opereze cu diferitele instrumente tehnologice este suficient.
4. Abilitati de comunicare
Persoanele care obtin in general cele mai bine cotate slujbe sunt acelea care au abilitati in a verbale si in scris. Companiile angajeaza persoane care sunt capabile sa-si exprime eficient gandurile verbal sau in scris.
5. Abilitati organizatorice
Nici unei firme nu i-ar placea sa angajeze o persoana dezorganizata. Organizarea este extrem de importanta pentru mentinerea armoniei in relatiile de lucru.
6. Abilitati interpersonale
Pentru ca un mediu de lucru consta in intersectarea diferitelor tipuri de personalitati este necesar sa ai capacitatea sa comunici cu persoane care au o educatie si perceptie a lumii diferita fata de tine.
7. Dezvoltarea personala
Angajatorii prefera oamenii care sunt capabili sa creeze pentru viata lor un plan ce va genera dezvoltarea carierei. Acest lucru inseamna ca persoana este dispusa sa invete lucruri pe care inca nu le stie si sa isi imbunatateasca capacitatile profesionale.
Acestea sunt doar cateva din calitatile pe care un potential angajator le cere de la un aplicant. Totusi este important ca acestia sa isi noteze ponturile pentru a reusi intr-o astfel de initiativa.
Iata o lista a celor mai cautate atribute ale unui aplicant pentru a reusi sa obtina si sa pastreze un job bine platit:
1. Abilitatea de a cauta un loc de munca
Aplicantul ar trebui sa posede calitatea de a face cercetari,si nu pentru ca ar vrea sa se angajeze intr-o companie care se ocupa cu asa ceva, ci pentru a putea sa afle lucruri simple legate de activitatea pe care vrea sa o practice si sa se perfectioneze.
2. Gandirea logica
Cei mai multi dintre angajatori au nevoie de oameni capabili sa vina cu solutii eficace si cu idei bune privind propuneri de afaceri sau noi activitati.
3. Sa aiba cunostinte in domeniul tehnologiei
Luand in considerare evolutia care a avut loc in domeniul tehnologiei majoritatea job-urilor necesita oameni care stiu sa manevreze un computer sau au cunostinte in a folosi diferite instrumente si echipamente dintr-un birou. In general nu se cere ca viitorii angajati sa fie calificati in vreun fel in acest sens. Simplul fapt ca aplicantul stie sa opereze cu diferitele instrumente tehnologice este suficient.
4. Abilitati de comunicare
Persoanele care obtin in general cele mai bine cotate slujbe sunt acelea care au abilitati in a verbale si in scris. Companiile angajeaza persoane care sunt capabile sa-si exprime eficient gandurile verbal sau in scris.
5. Abilitati organizatorice
Nici unei firme nu i-ar placea sa angajeze o persoana dezorganizata. Organizarea este extrem de importanta pentru mentinerea armoniei in relatiile de lucru.
6. Abilitati interpersonale
Pentru ca un mediu de lucru consta in intersectarea diferitelor tipuri de personalitati este necesar sa ai capacitatea sa comunici cu persoane care au o educatie si perceptie a lumii diferita fata de tine.
7. Dezvoltarea personala
Angajatorii prefera oamenii care sunt capabili sa creeze pentru viata lor un plan ce va genera dezvoltarea carierei. Acest lucru inseamna ca persoana este dispusa sa invete lucruri pe care inca nu le stie si sa isi imbunatateasca capacitatile profesionale.
Acestea sunt doar cateva din calitatile pe care un potential angajator le cere de la un aplicant. Totusi este important ca acestia sa isi noteze ponturile pentru a reusi intr-o astfel de initiativa.
No comments:
Post a Comment