In cautarea solutiilor

Imi este foarte greu sa accept ca imbatranesc. Ritmul cotidian te face sa uiti sa traiesti uneori si ajungi sa te intrebi intr-un moment de reflectie unde a zburat si ce s-a intamplat in viata ta in ultimii 10 ani, poate. Poate ca stii si tu despre ce vorbesc. Recunosc ca nu mi-am imaginat ca am sa imbatranesc.

Cand eram la liceu imi imaginam ca nu exista viata dupa varsta de 30 de ani. Credeam ca totul se va sfarsi pentru mine inainte de aceasta varsta. Am ajuns insa si aici. Nu-mi vine usor sa o recunosc insa incepe sa se simta efectul timpului si a stresului asupra corpului meu si ma simt din ce in ce mai nefiresc. Da, nefiresc. Nu consider ca este firesc sa te doara atatea sau sa simti durere din atatea parti. Pe langa faptul ca viata este foarte stresanta si locul de munca nu iti permite nici un moment de relaxare, iar asta imi cauzeaza stari de anxietate si grija, am inceput sa simt si la nivelul stomacului jene si desi incerc sa mananc sanatos mi s-a confirmat ca o mica gastrita tot am. Am considerat asadar, ca este momentul sa ma pun serios pe cercetare si sa gasesc metode de a-mi intretine corpul. Una dintre solutiile pe care le-am descoperit pe net (printre multele asa zise solutii) este Ganozheolyth 60 Cpr. Acest produs natural ajuta la detoxifierea gastrointerstinala si la functionarea corecta a sistemului imunitar. Ganozheolyth este compus din zeoliti si ganoderma, zeolitii fiind un fel de tuf vulcanic si ganoderma este o ciuperca de origine chineza considerata in antichitata una dintre ciupercile magice care prelungesc viata.

Ganozheolyth este deci o ingemanare a 2 copusi naturali care sunt benefici corpului. Cel mai important mi se pare sa incerci sa protejezi celulele impotriva stresului oxidativ, mai ales ale celulelor hepatice pentru ca ficatul este organul cel mai implicat in transformarea alientelor in nutrienti pentru corp. In cautare solutiilor am gasit Ganozheolyth si recunosc ca de cand il consum ma simt mai bine.

No comments:

Post a Comment